اصول مدیریت پروژه

کتاب الکترونیکی اصول مدیریت پروژه 

نام کتاب: اصول مدیریت پروژه
نویسنده: دکتر ادیک باغداساریان
تعداد صفحات: 161
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات:
مدیریت پروژه ابزار مهمی در مدیریت مدرن بویژه در پروژه های بزرگ و یگانه پروژه هایی که به مهارت های متعددی نیاز دارند، بشمار می رود. مدیریت پروژه چنین تعریف می شود: تخصیص، پیگیری و کاربرد منابع برای رسیدن به اهداف مشخص در یک دوره زمانی خاص. در کتاب آماده شده که توسط دکتر ادیک باغداساریان تالیف شده بطور کامل با اصول مدیریت پروژه آشنا خواهید شد.


خرید   اصول مدیریت پروژه

آموزش نرم افزار ArcGIS

کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار ArcGIS 

نام کتاب: آموزش نرم افزار ArcGIS
نویسنده: محمود سلطانیان
تعداد صفحات: ۱۷۲
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات:
نرم افزار ArcGIS نرم افزاری بسیار آسان برای کاربردهای جی آی اس است که به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی اطلاعات مکانی و داده های توصیفی را برای ایجاد نقشه ها ، جداول و نمودارها به کارگیرند و به عبارت دیگر ArcGis نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات مکانی را فراهم می کند.


خرید   آموزش نرم افزار ArcGIS

کتاب الکترونیکی شبیه سازی گسسته-پیشامد(رایگان)

کتاب الکترونیکی شبیه سازی گسسته-پیشامد

نام کتاب: آموزش شبیه سازی گسسته-پیشامد
نویسنده:نامشخص
تعداد صفحات: 112
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات:
شبیه سازی تقلیدی از عملکرد فرآیند با سیتم واقعی با گذشت زمان است.شبیه سازی صرف نظر از اینکه به وسیله دست یا با کامپیوتر انجام شود به ایجاد ساختگی سیستم و بررسی آن به منظور دستیابی به نتیجه گیریهایی در مورد ویژگی های عملکرد سیستم واقعی مربوط می شود.


دانلود کتاب

اصول طراحی و ساخت نرم افزار میزبانی وب

کتاب الکترونیکی اصول طراحی و ساخت نرم افزار میزبانی وب 

نام کتاب: اصول طراحی و ساخت نرم افزار میزبانی وب
نویسنده: محمد حسین دالوند
تعداد صفحات: 105
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات:
امروزه با پیشرفت علوم طبیعی و در کنار آن گشترش روز افزون اطلاعات و در دسترس بودن ابزاری به نام کامپیوتر و به طبع آن ابداع روزمره ی سیستمهای نوین ارتباطی ماننده شبکه های مخابراتی و کامپیوتری این امکان به وجود آمده است که بتوان از طریق یک شبکه ی گسترده و بدون مرز یا بین المللی اطلاعات حاصله از گشترش علوم طبیعی و یا کـسب و کار را در محیطی مجازی در اختیار همگان و یا گروهی خاص قرارداد. در اختیار قرار دادن این اطلاعات در یک کلام انتشار آن در این محیط مجازی می باشد - اما روشهای زیادی برای انتشار اطلاعات در محیط مجازی وجود دارد. که در این کتاب به این روش ها و آموزش طراحی آنها بصورت تئوری پرداخته شده است.


خرید   اصول طراحی و ساخت نرم افزار میزبانی وب

پیکربندی و برنامه نویسی شبکه PROFIBUS

کتاب الکترونیکی پیکربندی و برنامه نویسی شبکه PROFIBUS 

نام کتاب: پیکربندی و برنامه نویسی شبکه PROFIBUS
نویسنده: مهندس محمد رضا ماهر
تعداد صفحات: 271
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات:
کتاب حاضر که برای مهندسین رشته شبکه آماده شده شامل مباحثی است که در مدارک مختلف از جمله مستندات زیمنس و مدارک موسس بین‌المللی Profibus، اجزای شبکه‌های Profibus، توپولوژی‌های شبکه‌ PROFIBUS، پیکربندی شبکه PROFIBUS - DP در SFEP 7، پیکربندی INTELLIGENT SLAVES در STEP 7، برنامه نویسی ارتباطات PROFIBUS - DP، پیکربندی و برنامه‌نویسی ارتباط PROFIBUS - FDL، پیکربندی و برنامه‌نویسی شبکه PROFIBU FMS و عیب‌یابی و مدیریت خطا PROFIBUS.


خرید   پیکربندی و برنامه نویسی شبکه PROFIBUS

شبکه های GSM

کتاب الکترونیکی شبکه های GSM 

نام کتاب: شبکه های GSM
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 169
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات:
شبکه GSM یک سیستم ارتباطی سلولی دیجیتال است که با ایده سلولی کردن منطقه جغرافیایی و استفاده مجدد فرکانس و پوشش دادن منطقه جغرافیایی بوسیله سلول ها شروع به کار کرد. شبکه سلولی سیار را به علت اینکه مشترکین تلفن های متحرک معمولاً در خشکی از آن استفاده می کنند شبکه عمومی زمینی سیار می نامند. در این کتاب به طور کامل و در بیش از صد و پنجاه صفحه به ساختار و دیگر ویژگی های شبکه های GSM پرداخته شده است.


خرید   شبکه های GSM

جن موجودی اسرارآمیز

کتاب الکترونیکی جن موجودی اسرارآمیز 

نام کتاب: جن موجودی اسرارآمیز
نویسنده: سامان سماوی
تعداد صفحات: 152
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات:
سخن گفتن درباره زندگانی جنیان، آن هم بصورت مفصل و ذکر جزئیات، قدر مسلم امکان ندارد و این موضوع تنها در مورد جنیان نیست بلکه درباره انسان و بطور کلی جهان هستی هم صدق می کند. زیرا در اصل هنگامی می توان در کنه موضوعی از موجودات سخن گفت که در آن موضوع احاطه داشته باشیم. مهمترین منابع این کتاب قرآن کریم و احادیث و روایت ها می باشد و وقایع و برخوردهای متواتر و کثیر انسانها با جیان نیز یکی دیگر از منابع این کتاب می باشد. کتاب پیش رو تنها شمه ای از مسائل و موضوعات گوناگون و کثیر حیات پر رمز و راز جنیان را پیش روی شما خواننده ی گرامی قرار داده است و فقط حرفیست از آن هزاران که اندر عبارت آمد.


خرید   جن موجودی اسرارآمیز